Stochastický simulátor spotřeby parciálního trolejbusu – srovnání kalibrace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43952703" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43952703 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stochastický simulátor spotřeby parciálního trolejbusu – srovnání kalibrace
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku jsou diskutovány dva různé přístupy ke kalibraci matematického modelu spotřeby energie elektrických autobusů a hybridních trolejbusů, který je taktéž stručně popsán. Porovnání výsledků kalibrací je provedeno pomocí vyhodnocení energetické bilance a spotřeby energie predikované stochastickým simulátorem.
Název v anglickém jazyce
A stochastic simulator of the hybrid trolleybus consumption – a comparison of calibration
Popis výsledku anglicky
In this paper, a mathematical model for a prediction of energy consumption of electric buses or hybrid trolleybuses is briefly presented and two different approaches for a calibration of the model are discussed. A comparison of differently calibrated simulators is performed on the evaluation of the predicted energy balance and the predicted cumulative energy consumption.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů