Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nastolování agendy : role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F09%3A00501679" target="_blank" >RIV/49777513:23330/09:00501679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nastolování agendy : role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je v publikaci rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role genderu. V závěru autor shrnuje získané výsledky a uvažuje jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.

  • Název v anglickém jazyce

    Agenda-setting: Role of Mass and Interpersonal Communication, Personal Experience and Gender

  • Popis výsledku anglicky

    The book empirically investigates agenda-setting process. The first part sums up theory and methodology of the agenda-setting research. Particular chapters of the second part empirically validate (1) the very principle of the process, (2) the role of a media content structure, (3) the role of personal experience, (4) the role of interpersonal communication and (5) the role of gender. Author concludes with the recapitulation of findings and speculates about the influence of internet on the studied process and methods of its research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7043-805-3

  • Počet stran knihy

    162

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy