Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F11%3A43896355" target="_blank" >RIV/49777513:23330/11:43896355 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.
Název v anglickém jazyce
Literature in the foreign language classroom
Popis výsledku anglicky
The paper presents the main results as well as some of the new questions relating a research that was carried out at the Faculty of Education Charles University in Prague. The objective of this research was the creation and gradual verification of a didactic model for the optimal use of English literature in the EFL classroom in compliance with the new curricular documents as well as the specific features of literature. The result of this research was the creation and verification of the above mentionedmodel. However, the research raised several new questions resulting from the very process of its verification concerning particularly the actual school environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
456-460
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU, Brno
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—