Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F11%3A43896355" target="_blank" >RIV/49777513:23330/11:43896355 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Literature in the foreign language classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the main results as well as some of the new questions relating a research that was carried out at the Faculty of Education Charles University in Prague. The objective of this research was the creation and gradual verification of a didactic model for the optimal use of English literature in the EFL classroom in compliance with the new curricular documents as well as the specific features of literature. The result of this research was the creation and verification of the above mentionedmodel. However, the research raised several new questions resulting from the very process of its verification concerning particularly the actual school environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    456-460

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU, Brno

  • Datum konání akce

    5. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku