Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj didaktiky odborné francouzštiny jako součásti oborové didaktiky cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F13%3A43918862" target="_blank" >RIV/49777513:23330/13:43918862 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ff.zcu.cz/files/Acta-FF/2013/ACTA_FF_2013_1.pdf" target="_blank" >http://ff.zcu.cz/files/Acta-FF/2013/ACTA_FF_2013_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj didaktiky odborné francouzštiny jako součásti oborové didaktiky cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Didaktika cizích jazyků zaujímá v rámci skupiny ostatních oborových didaktik specifické místo. Jejím předmětem není pouze otázka, jak zprostředkovat určitý druh poznání, jak je tomu u jiných didaktik. Předmětem didaktiky cizích jazyků je teorie i umění učení a učení se cizím jazykům a konkrétně danému cizímu jazyku. Cílem článku je podat ucelený pohled na vývoj didaktiky odborné francouzštiny na základě vývoje jednotlivých metodických směrů.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of language for specific purposes

  • Popis výsledku anglicky

    Problem of teaching professional foreign language is currently one of the hot topics in which foreign language didacticsare is engaged . This issue brings with it a whole new set of questions- questions which modern language teaching methodology strivesto answer. The aim of our paper is to familiarize the reader with the development of language for specific purposes, didactics as an integral part of the French language didactics of foreign languages. Attention is paid to the difference between generaland specific language training. The study presents chronologically different concepts Chronologically introduces each concept didactics specialist from the 2nd half of the 20th century to the present.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Fakulty filozofické Západočeské univerzity v Plzni

  • ISSN

    1802-0364

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    167-194

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus