Otázka postupného rozvíjení překladatelských dovedností studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F14%3A43924281" target="_blank" >RIV/49777513:23330/14:43924281 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otázka postupného rozvíjení překladatelských dovedností studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměří na nejvýznamnější obtíže a překážky, které musí student na své cestě k zcela novému chápání překladu v tomto ohledu překonávat. Dále se budeme věnovat představení základních principů funkčního přístupu k překladu, který nabízí studentům možnost, jak jim tuto cestu usnadnit a zároveň ji udělat mnohem zajímavější.
Název v anglickém jazyce
The issue of gradual translation skills acquirement
Popis výsledku anglicky
The present paper aims to focus on significant obstacles and barriers that students have to overcome entering the translation classroom. Moreover, the objective of the paper is to introduce basic principles of the functional approach to translation and its possible application in the translation classroom as a way to make this sort of transition easier and more enjoyable for them.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů