Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43898384" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43898384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je určena učitelům psychologie (stávajícím i budoucím), případně výchovy ke zdraví či jiných příbuzných předmětů, ve kterých jsou psychologická témata součástí vzdělávacích obsahů, pro ně jsou také nabídnuty konkrétní ukázky a náměty pro výuku.Publikace je také určena těm pedagogům, kteří rozumějí požadavku psychodidaktické citlivosti, pro ně může být nabízená publikace inspirací v jejich pedagogické praxi. Ocitáme se v období transformace našeho školství, kdy se realizují zásadní změny ve vzdělávání ve prospěch humanizace školy a celoživotního učení. Psychologický, lépe psychodidaktický přístup řeší určitý paradox současné školy - školy zaměřené na výkon i na osobnostní a sociální rozvoj žáka. Z pohledu psychologie se nabízí otázka, jak může pomoci učitelům při jejich práci, při výuce, aby neztratili ze zorného pole obsah, který se má žák naučit, a zároveň rozvíjeli osobnostní cíle směřující k žákovi. V tomto směru se snaží publikace nabídnout některé náměty k přemýšlení, i

  • Název v anglickém jazyce

    Psychology in education and its psychodidactical aspects

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is intended for teachers of psychology (present or future), eventually for teachers of Health Education or other related subjects in which the psychological themes are part of curriculum; for them, the particular illustrations and style of teaching are offered here. The publication is also intended for educators who comprehend request of psycho-didactic sensitiveness; for them, the presented publication could be an inspiration in their teaching practice. We find ourselves in the period of transformation of our education where the fundamental changes in education are realized for the benefit of humanization of school and lifelong learning. Psychological or better yet psycho-didactic approach solves a certain paradox of present day school- school focused on achievement, and on personal and social development of pupils. From the perspective of psychology, the question arises: how it can help teachers in their work, in education, to keep the contents of pupils' point of vi

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-2433-1

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Grada Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy