Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možné užití multimediálních aplikací v eLearningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916619" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916619 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možné užití multimediálních aplikací v eLearningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola podává přehled o základních možnostech využití multimediálních aplikací v eLearningu. Je diskutována vhodnost zařazení jednotlivých druhů multimediálních aplikací do eLearningových kurzů. Jsou popsány meze vybraných nástrojů pro tvorbu multimediálních aplikací. Celá problematika je ilustrována ukázkami eLearningových kurzů, které byly vytvořeny na pracovišti autorů. Jde o eLearningové kurzy, které využívají vizualizaci probíraného učiva pomocí obrázků, animací, simulátorů apod. Rovněž je popsánnástroj pro tvorbu multimediálních eLearningových kurzů ProAuthor, který byl při jejich vytváření použit.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of multimedia applications in eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter provides an overview of the general ways of using multimedia applications in eLearning. It discusses the appropriateness of classifying individual types of multimedia applications into eLearning. Limitations of selected tools for creating multimedia applications are briefly described. Key points are illustrated using examples of eLearning courses created at the authors' workplaces. eLearning courses that use visualization of the subject matter with the help of images, animation, simulatorsare explored in depth. Moreover, the tool ProAuthor, which was utilized for development of the multimedia eLearning courses described in this chapter, is also analyzed in detail.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Přístupy k evaluaci eLearningu

  • ISBN

    978-80-7464-121-3

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    127-141

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly