Možné užití multimediálních aplikací v eLearningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916619" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916619 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možné užití multimediálních aplikací v eLearningu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola podává přehled o základních možnostech využití multimediálních aplikací v eLearningu. Je diskutována vhodnost zařazení jednotlivých druhů multimediálních aplikací do eLearningových kurzů. Jsou popsány meze vybraných nástrojů pro tvorbu multimediálních aplikací. Celá problematika je ilustrována ukázkami eLearningových kurzů, které byly vytvořeny na pracovišti autorů. Jde o eLearningové kurzy, které využívají vizualizaci probíraného učiva pomocí obrázků, animací, simulátorů apod. Rovněž je popsánnástroj pro tvorbu multimediálních eLearningových kurzů ProAuthor, který byl při jejich vytváření použit.
Název v anglickém jazyce
Use of multimedia applications in eLearning
Popis výsledku anglicky
This chapter provides an overview of the general ways of using multimedia applications in eLearning. It discusses the appropriateness of classifying individual types of multimedia applications into eLearning. Limitations of selected tools for creating multimedia applications are briefly described. Key points are illustrated using examples of eLearning courses created at the authors' workplaces. eLearning courses that use visualization of the subject matter with the help of images, animation, simulatorsare explored in depth. Moreover, the tool ProAuthor, which was utilized for development of the multimedia eLearning courses described in this chapter, is also analyzed in detail.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Přístupy k evaluaci eLearningu
ISBN
978-80-7464-121-3
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
127-141
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—