Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj profesních kompetencí učitelů na FPE ZČU v Plzni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43923193" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43923193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj profesních kompetencí učitelů na FPE ZČU v Plzni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Budování a rozvoj profesních kompetencí učitele se stává nedílnou součástí vzdělávacích avýchovných programů všech škol vzdělávajících současné i budoucí učitele. Toto téma se jevíjako velmi aktuální především v souvislosti s probíhající kurikulární reformou, a to předevšímv oblasti stanovení obsahu profesních kompetencí učitelů a principech jejich dosahování.Spolu s požadavkem na zvyšování kvality vzdělávání, změnou cílů a obsahu vzdělávání,vnitřní proměnu školy, kde právě učitelé budou hlavní nositelé změn, je proces budování arozvoje profesních kompetencí klíčovým faktorem úspěšnosti celé reformy.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Proffesional Competencies of Teachers at the Faculty of Education of University of West Bohemia in Pilsen

  • Popis výsledku anglicky

    Building and developing professional competencies of teachers becomes an integral part ofthe educational programs of all schools educating current and future teachers. This topicseems to be very current especially in the context of the ongoing curriculumreform, especially in the determination of the professional competencies of teachersand principles of their achievement. Along with the requirement to increase the qualityof education, changing the objectives and content of education, internal transformation ofschools where it is the teachers are the main carriers of change, the process of building anddeveloping professional competencies key factor in the success of the reform.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2013 : Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    2428-2432

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku