Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication Styles in Teaching and Their Psycho-Didactic Aspects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43924038" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43924038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.14746/se.2014.30.18" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14746/se.2014.30.18</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14746/se.2014.30.18" target="_blank" >10.14746/se.2014.30.18</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication Styles in Teaching and Their Psycho-Didactic Aspects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution, using a research approach, focuses on communication styles in teaching and their psycho-didactic aspects. It analyzes the communication styles from a humanist, non-directive approach perspective, based on empathy and mutual respect. Anon-directive communication style encourages the student to become a co-creator of the teaching process, it nurtures his or her curiosity, creativity, his or her own experience and the autonomy in the learning process.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication Styles in Teaching and Their Psycho-Didactic Aspects

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution, using a research approach, focuses on communication styles in teaching and their psycho-didactic aspects. It analyzes the communication styles from a humanist, non-directive approach perspective, based on empathy and mutual respect. Anon-directive communication style encourages the student to become a co-creator of the teaching process, it nurtures his or her curiosity, creativity, his or her own experience and the autonomy in the learning process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia edukacyjne

  • ISSN

    1233-6688

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    321-329

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus