Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkretisté a podmínkové hry: konceptová analýza edukačního programu muzea

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43928045" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43928045 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13530/15:43886419

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkretisté a podmínkové hry: konceptová analýza edukačního programu muzea

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je konkrétním příkladem propojení výtvarné hry s vybranou uměleckou sbírkou. Autoři analyzují vizuální komunikativní hry a spojují je s projektem Výtvarné galerie v Lounech, speciálně s výstavou "Zdeněk Sýkora ve vybrané společnosti". Popisují a rozebírají důležité fáze tvorby a zejména kreativní roli učitele při zavádění pravidel pro podmínkové hry.

  • Název v anglickém jazyce

    Search of unaware: conceptual analysis of preparatory model of the educational project in Stretti gallery

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution is a concrete example of combining art gameplay with a selected art collection. Authors analyse conditional visual communication gameplays, which they connect with the project Gallery of the city Loun, specifically with an exhibition of Zdenek Sykora in the selected company. They describe and explain the important stages of creation, namely creative role of the teacher in inventing rules for conditional gameplays.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    978-80-244-4625-7

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    121-143

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly