Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností žáků v oblasti operací s kvantitativními symboly

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43928943" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43928943 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností žáků v oblasti operací s kvantitativními symboly

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výsledky výzkumu, který mapuje potenciál robotické stavebnice LEGO v rozvíjení myšlení žáků základní školy. Konkrétně se zaměřuje na vliv práce s robotickou stavebnicí LEGO na rozvoj schopnosti žáků operovat s kvantitativními symboly. Zjištěné výsledky zde předkládáme.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of the LEGO building kit on the development of cognitive abilities in the area of quantitative symbols

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the results of the research which surveys the potential of the robotic kit LEGO in the development of thinking of the pupils at the primary school. Specifically, it is focused on the influence of the work with the robotic kit LEGO on the development of pupil's abilities to operate with the quantitative symbols. The established results are presented here.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazíne

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    51-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus