Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností žáků v oblasti operací s kvantitativními symboly
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43928943" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43928943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností žáků v oblasti operací s kvantitativními symboly
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje výsledky výzkumu, který mapuje potenciál robotické stavebnice LEGO v rozvíjení myšlení žáků základní školy. Konkrétně se zaměřuje na vliv práce s robotickou stavebnicí LEGO na rozvoj schopnosti žáků operovat s kvantitativními symboly. Zjištěné výsledky zde předkládáme.
Název v anglickém jazyce
The influence of the LEGO building kit on the development of cognitive abilities in the area of quantitative symbols
Popis výsledku anglicky
This article describes the results of the research which surveys the potential of the robotic kit LEGO in the development of thinking of the pupils at the primary school. Specifically, it is focused on the influence of the work with the robotic kit LEGO on the development of pupil's abilities to operate with the quantitative symbols. The established results are presented here.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazíne
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
51-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—