Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954142" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2018/12/sbornik_isvk_2018_final.pdf" target="_blank" >https://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2018/12/sbornik_isvk_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá výukou informatiky a možnostmi podpory informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích. Zabývá se definováním informatického myšlení a podmínkami pro jeho podporu. Došlo k vysvětlení pojmu &quot;legorobot&quot; a k navržení jeho možností, výhod a nevýhod využití ve výuce. Na závěr byla navržena metodika pro podporu informatického myšlení pomocí legorobotů. Tato metodika byla otestována na gymnáziu v Aši a výsledky popsány v případové studii.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching computer science and support of computational thinking by Lego robot at high school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with teaching of computer science and the possibility od support od computational thinking by usage od legorobots at high schools. It deals with the definition od computational thinking and the ways for its support. The paper explains the term &quot;legorobot&quot; and suggest its possibilities, advantages and disadvantages during computer science lessons. Finally, paper tries to make methodology. Methodology suggests ways how to support computational thinking during computer scinece lessons by legorobots. This methodology was tested at high school at Aš and the results were described in a case study.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů