Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě ve výuce němčiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43954177" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43954177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11025/33735" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/33735</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě ve výuce němčiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek pojednává o sociálních sítích a jejich praktickém využití na středních školách. V první části byla popsána teoretická východiska, která se vztahují k dané problematice používání sociálních sítí ve výuce cizího jazyka a vycházejí především z lingvistiky.. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Jádrem praktické části jsou návrhy několika typů cvičení, které mohou učitelé efektivně využít ve svých vyučovacích hodinách. Navržené příklady lze upravovat a aplikovat na určitou věkovou skupinu.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Social Networks in German as a Foreign Language Classes

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses a range of questions around the use of social networks in teaching German. The first part presents findings of research studies in the use of social networks in schools and argues for the value of social networks in foreign language teaching. The second part describes the actual use of the media with secondary school learners of German and provides examples of language teaching activities for teaching German.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    9-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus