Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communicative competence in the linguodidactic aspect: an experimental description (according to a survey of students)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961509" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://journal.pushkin.institute/magazine/kogout-6-20/" target="_blank" >http://journal.pushkin.institute/magazine/kogout-6-20/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.37632/PI.2020.283.6.009" target="_blank" >10.37632/PI.2020.283.6.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Kommunikativnaya kompetentsiya v lingvodidakticheskom aspekte: eksperimental'noye opisaniye (po dannym oprosa studentov)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stat&apos;ya predstavlyayet rezul&apos;taty issledovaniya, izuchayushchego vospriyatiye stepeni vazhnosti otdel&apos;nykh komponentov kommunikativnoy kompetentsii studentami – budushchimi prepodavatelyami inostrannykh yazykov. Materialy issledovaniya – dannyye oprosa studentov Zapadnocheshskogo universiteta v g. Pl&apos;zen&apos; (spetsial&apos;nosti – «Angliyskiy yazyk», «Nemetskiy yazyk» i «Russkiy yazyk») v 2019 g. Rassmatrivalas&apos; vazhnost&apos; komponentov kommunikativnoy kompetentsii v trekh kontekstakh: kommunikatsiya kak takovaya, obucheniye inostrannym yazykam v shkole, vuzovskaya podgotovka prepodavateley inostrannykh yazykov. Pragmaticheskiye i mezhkul&apos;turnyye elementy kommunikatsii ukhodyat na zadniy plan vo vsekh kontekstakh. Okazalos&apos; minimal&apos;nym vliyaniye na vospriyatiye znachimosti komponentov kommunikativnoy kompetentsii takikh faktorov, kak izuchayemyy inostrannyy yazyk, vozrast ili stazhirovka v strane izuchayemogo yazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Communicative competence in the linguodidactic aspect: an experimental description (according to a survey of students)

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a study that studies the perception of the degree of importance of individual components of communicative competence by students - future teachers of foreign languages. Research materials - data from a survey of students of the University of West Bohemia in Pilsen (specialties - &quot;English&quot;, &quot;German&quot; and &quot;Russian&quot;) in 2019 The importance of the components of communicative competence was considered in three contexts: communication as such, teaching foreign languages at school, university training of teachers of foreign languages. The pragmatic and intercultural elements of communication recede into the background in all contexts. The influence of such factors as the studied foreign language, age or internship in the country of the target language on the perception of the importance of the components of communicative competence was minimal.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Russkiy yazyk za rubezhom

  • ISSN

    0131-615X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    283

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    63-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus