Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výtvarný projev malých školáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961657" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961657 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://asteria-evzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/WEBINARE/DVP/Informatorium-8.pdf" target="_blank" >http://asteria-evzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/WEBINARE/DVP/Informatorium-8.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výtvarný projev malých školáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek charakterizuje výtvarný projev žáka mladšího školního věku v závislosti na jeho vývojových etapách. Analyzuje stádia kresebného projevu žáka, nejčastější náměty, barevnost a způsoby zobrazení. Přimlouvá se za výtvarnou hru a experiment a nedirektivní přístup učitele. Vysvětluje podstatu výtvarné krize a způsoby jejího překonávání. Součástí je také pojednání o grafomotorickém vývoji, který významně ovlivňuje kvalitu výtvarného projevu.

  • Název v anglickém jazyce

    Artistic expression of small schoolchildren

  • Popis výsledku anglicky

    The article characterizes the artistic expression of a pupil of younger school age depending on his developmental stages. It analyzes the stages of the pupil&apos;s drawing expression, the most common themes, colors and ways of displaying. He pleads for art play and experiment and the teacher&apos;s non-directive approach. It explains the essence of the art crisis and ways to overcome it. It also includes a treatise on graphomotor development, which significantly affects the quality of artistic expression.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů