Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Friedrich Achleitner: amazing. Einschlafgeschichtenʻ in GFL lessons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43971114" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43971114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://doi.org/10.15452/FuFD2023.07" target="_blank" >http://doi.org/10.15452/FuFD2023.07</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/FuFD2023.07" target="_blank" >10.15452/FuFD2023.07</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Friedrich Achleitner: kurzweilig. Einschlafgeschichten im DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieser literaturdidaktische Beitrag ist interdisziplinär ausgerichtet und stellt einen Vorschlag für eine attraktive Gestaltung des Fremdsprachenunterrichts mithilfe von ausgewählten literarischen Texten dar. Er zeigt, wie sich die Miniaturen des österreichischen experimentellen Autors Friedrich Achleitner im DaF-Unterricht einsetzen lassen. Da sein Thema die Sprache selbst ist, wird dieser Aufsatz nicht nur durch literaturtheoretische bzw. literaturhistorische Kommentare, sondern auch durch sprachwissenschaftliche Ausführungenergänzt.

  • Název v anglickém jazyce

    Friedrich Achleitner: amazing. Einschlafgeschichtenʻ in GFL lessons

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution to foreign language didactics has an interdisciplinary orientation. It presents a proposal for an attractive design of foreign language teaching with the help of selectedliterary texts. It shows how the miniatures of the Austrian experimental author Friedrich Achleitner can be used in GFL lessons. Since his subject is language itself, this essay issupplemented not only by comments on literary theory or literary history, but also by linguistic explanations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Form und Funktion im didaktischen Kontext

  • ISBN

    978-80-7599-423-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    103-112

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    18. 5. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku