Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inteligentní elektroinstalace ve výuce na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972380" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/proceedings/" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/proceedings/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inteligentní elektroinstalace ve výuce na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento výzkum se zaměřuje na hodnocení schopnosti žáků na prvním a druhém stupni základní školy, zda dokážou programovat a ovládat inteligentní elektroinstalaci, která se probírá až ve vyšších stupních odborného vzdělávání. Pro účely tohoto výzkumu byla vytvořena série 10 úkolů, jež postupně přecházely od základních po pokročilé. Těchto 10 úkolů bylo navrženo tak, aby měřily schopnosti žáků v oblasti programování, technického porozumění a umožnily hodnocení jejich postupného pokroku v ovládání a programování inteligentní elektroinstalace. Cílem bylo získat komplexní pohled na to, jak žáci pracují s moderními technologiemi v kontextu vzdělávání na základní škole a jaké jsou jejich schopnosti v této oblasti. Výsledky této studie mají potenciál poskytnout cenné informace pro další vývoj vzdělávacích programů, a také pro podporu technologické gramotnosti žáků v dnešní digitální době.

  • Název v anglickém jazyce

    Intelligent electrical installations in primary school education

  • Popis výsledku anglicky

    This research focuses on evaluating the ability of students in the first and second grades of primary school to program and operate intelligent electrical installations, a topic typically addressed in higher levels of vocational education. For the purposes of this study, a series of 10 tasks was created, gradually ranging from basic to advanced levels. These 10 tasks were designed to assess students&apos; abilities in programming, technical understanding, and to allow for the evaluation of their progressive proficiency in operating and programming intelligent electrical installations. The aim was to gain a comprehensive insight into how students engage with modern technologies within the context of primary school education and what their skills are in this area. The results of this study have the potential to provide valuable insights for further development of educational programs, as well as to support students&apos; technological literacy in today&apos;s digital age.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů