Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972824" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/90" target="_blank" >https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/90</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18690/um.pef.2.2024.3" target="_blank" >10.18690/um.pef.2.2024.3</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher
Popis výsledku v původním jazyce
Model of the teacher as a reflective practitioner has come to the fore in recent years. The students are considered a key actor in their own professional development. The aim is to present a tool for students' reflection and self-reflection. The tool was created to individualize the training of future teachers.
Název v anglickém jazyce
Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher
Popis výsledku anglicky
Model of the teacher as a reflective practitioner has come to the fore in recent years. The students are considered a key actor in their own professional development. The aim is to present a tool for students' reflection and self-reflection. The tool was created to individualize the training of future teachers.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches
ISBN
978-961-286-899-4
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
37-55
Počet stran knihy
742
Název nakladatele
Univerza v Mariboru
Místo vydání
Maribor
Kód UT WoS kapitoly
—