Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972824" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972824 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/90" target="_blank" >https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/90</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18690/um.pef.2.2024.3" target="_blank" >10.18690/um.pef.2.2024.3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Model of the teacher as a reflective practitioner has come to the fore in recent years. The students are considered a key actor in their own professional development. The aim is to present a tool for students&apos; reflection and self-reflection. The tool was created to individualize the training of future teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    Model of the teacher as a reflective practitioner has come to the fore in recent years. The students are considered a key actor in their own professional development. The aim is to present a tool for students&apos; reflection and self-reflection. The tool was created to individualize the training of future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches

  • ISBN

    978-961-286-899-4

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    37-55

  • Počet stran knihy

    742

  • Název nakladatele

    Univerza v Mariboru

  • Místo vydání

    Maribor

  • Kód UT WoS kapitoly