Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka matematiky s podporou modelovacího software

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973021" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://olympiadatechniky.cz/itev/" target="_blank" >https://olympiadatechniky.cz/itev/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka matematiky s podporou modelovacího software

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úvodní část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů Českérepubliky. Důraz je kladen na novou klíčovou kompetenci – digitální. Teoretická částse zabývá nastavenými nástroji a podmínkami konkrétní školy pro naplňováníuvedených kompetencí nejen v matematice. Praktická část článku uvádí konkrétnízpůsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v roviněa v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího softwareThinkercad spojeného s 3D tiskem. Stanovené výzkumné otázky, jejich vyhodnocenía analýza dávají odpovědi nejen na efektivitu výuky s využitím digitálních zařízení, alei na způsob výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching mathematics with the support of modeling software

  • Popis výsledku anglicky

    The introductory part of the article deals with the change in the system of curriculumdocuments of the Czech Republic. Emphasis is placed on a new key competence –digital. The theoretical part deals with the set tools and conditions of a particular schoolfor the fulfillment of the mentioned competences not only in mathematics. The practicalpart of the article presents a specific method of teaching pupils of the 9th year ofelementary school in the thematic circle Geometry in a plane and in space usingtraditional teaching methods and using Thinkercad modeling software associated with3D printing. The established research questions, their evaluation and analysis giveanswers not only to the effectiveness of teaching using digital devices, but also to theteaching method

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10102 - Applied mathematics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

    2571-2519

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    46-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus