Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora nadání v neformálním a zájmovém vzdělávání v Plzeňském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43975178" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43975178 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://zapojmevsechny.cz/clanek/1021-svet-nadani-cislo-2-rocnik-xiii-2024" target="_blank" >https://zapojmevsechny.cz/clanek/1021-svet-nadani-cislo-2-rocnik-xiii-2024</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora nadání v neformálním a zájmovém vzdělávání v Plzeňském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek komentuje stav podpory nadání/talentu a péče o nadané/talentované v neformálním a zájmovém vzdělávání v Plzeňském kraji. Šetření bylo cíleno na nadání/talent v technických a přírodovědných oblastech ve věkové kategorii žáků gymnázií (včetně nižších stupňů gymnázií) a středních škol pro výzkum, vývoj a inovace (dále také „VaVaI“). Výzkum byl zaměřen na vedoucí pracovníky organizací v neformálním a zájmovém vzdělávání, podporujících organizací a organizací zabývajících se diagnostikou nadání, pedagogy volného času a další pracovníky v neformálním a zájmovém vzdělávání pracující s nadanou mládeží.Cílem kvalitativního i kvantitativního šetření bylo zmapovat současný stav podpory nadaných/talentovaných se zájmem o výzkum, vývoj a inovace v regionu v technických a přírodovědných oblastech neformálního a zájmového vzdělávání. Téma systematické podpory nadání v této oblasti nebylo dosud důkladně prozkoumáno.

  • Název v anglickém jazyce

    Supporting talent in informal and extracurricular education in the Plzen region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper comments on the state of gifted/talent support and care for the gifted/talented in non-formal education in the Pilsen region. The survey was aimed at talent/talent in technical and natural science fields in the age category of grammar school students (including lower levels of grammar school) and secondary schools for research, development and innovation. The research was focused on managers of organizations providing informal and extracurricular education, supporting organizations and organizations dealing with giftedness diagnosis, free time pedagogues and other workers in informal and extracurricular education working with gifted youth.The aim of the qualitative and quantitative survey was to map the current state of support for the gifted/talented with an interest in research, development and innovation in the region in the field of non-formal and interest-based education. The topic of systematic support of talent in this area has not yet been dealt with in detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Svět nadání

  • ISSN

    1805-7217

  • e-ISSN

    1805-7217

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    65-90

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus