Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management stížností v podnicích cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500865" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500865 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Management stížností v podnicích cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován prezentaci dílčích výsledků výzkumu zahájeném na počátku roku 2008 pracovníky Katedry marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni v oblasti ubytovacích a stravovacích zařízení. Jeho cílem je shromáždit, analyzovat a interpretovat data o implementaci managementu stížností v podnicích služeb, a zároveň identifikovat jeho zařazení do jednotlivých fází marketingového řídícího procesu. V literatuře nebyla zjištěna jednoznačná odpověď. Zkoumány jsou nástroje, postupy a procesy týkající se příjímání a řešení stížností ve vybraných zařízeních v západočeském lázeňském trojúhelníku a v Praze. Jsou hledány vztahy mezi procesy řízení stížností a velikostí podniku, implementací ISO norem kvality, jakož i dalšími faktory. Stížnosti mohou být tím nejlepším, co se může podnikatel od svých klientů dozvědět, ale současně také tou nejhorší noční můrou manažerů a jejich podřízených.

  • Název v anglickém jazyce

    Complaint Management in the Tourism Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The article is dedicated to the presentation of partial results of a research which was started in the beginning of the year 2008 by the employees of Department of Marketing, Trade and Services Faculty of Economics University of West Bohemia in Pilsen. The authors emphasize in this contribution accommodation and boarding companies. The article is aimed on collecting, analyzing and interpreting of data about complaint management in service companies. And at the same time on identifying position of complaint management in particular phases of marketing management process. The scientific resources don´t provide a clear answer. Instruments, procedures and processes of receiving and solving of complaints were researched in selected facilities in west bohemian spa triangle and in Prague. Relationships between processes of solving complaints and the size of company, implementation of ISO standards of quality, as well as some other factors are examined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2008

  • ISBN

    978-80-903914-8-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    21. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku