Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501739" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek shrnuje nejpodstatnější výsledky dotazníkového šetření realizovaného pod názvem: ?Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice?. Výstupy realizovaného dotazníkového šetření jsou v textu vyhodnoceny a diskutovány a váží se na v úvodu definované hypotézy. Zmíněny jsou i stěžejní otázky týkající se nejednotného chápání odborné terminologie z oblasti marketingu. V závěru jsou rovněž navrženy tématické okruhy pro předpokládané navazující výzkumy.
Název v anglickém jazyce
ANALYSIS OF INSTRUMENTS USED BY CZECH FIRMS FOR SUPPORTING THEIR MARKETING ACTIVITIES
Popis výsledku anglicky
According to some experts marketing activities in Czech firms are no so widely and commonly used as in comparable markets. The aim of this paper is therefore to reveal the role of marketing in companies and to identify tools mostly used for supporting their marketing activities. This article is the output of the so called ?specific research? conducted at the University of West Bohemia in Pilsen, which was focused on firms from the Pilsen and Karlovy Vary region and should serve as a study for other projects and surveys. There participated 29 firms in this research. Following hypotheses were formulated before canvassing: 1. Marketing management is rather an intuitive then a systematic process. 2. Worldwide customer orientation is exerted in Czech firmstoo. 3. Product quality is perceived as the biggest competitive advantage. Whereas the first one has not been unambiguously approved nor disproved ? although some firms carry out their marketing activities intuitively (the majority of the
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E + M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—