Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NET PROMOTER SCORE USE AT UNIVERSITY EDUCATION SECTOR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F14%3A43923494" target="_blank" >RIV/49777513:23510/14:43923494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2014B13</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    NET PROMOTER SCORE USE AT UNIVERSITY EDUCATION SECTOR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the results of Net Promoter Score application research for measurement and evaluation of students' satisfaction with the content, organization and quality of university lectures.. In business activities the Net Promoter Score (furtherjust NPS) is still more often and effectively used to evaluate the customer's satisfaction. The method and metrics, originated in the USA, is beginning to be applied also in a number of Czech firms and companies of various activity fields. It enables notonly to measure but also to manage the enterprise activities on the customer value principle. The active factor of education process there are the students. A very important presumption is the quality of lecturing which is not possible without active students and lecturer cooperation. To share the knowledge informally and interactively it is necessary to create positive environment supporting mutual trust and positive feedback effect during the lectures. The analogy of a business activi

  • Název v anglickém jazyce

    NET PROMOTER SCORE USE AT UNIVERSITY EDUCATION SECTOR

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of Net Promoter Score application research for measurement and evaluation of students' satisfaction with the content, organization and quality of university lectures.. In business activities the Net Promoter Score (furtherjust NPS) is still more often and effectively used to evaluate the customer's satisfaction. The method and metrics, originated in the USA, is beginning to be applied also in a number of Czech firms and companies of various activity fields. It enables notonly to measure but also to manage the enterprise activities on the customer value principle. The active factor of education process there are the students. A very important presumption is the quality of lecturing which is not possible without active students and lecturer cooperation. To share the knowledge informally and interactively it is necessary to create positive environment supporting mutual trust and positive feedback effect during the lectures. The analogy of a business activi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Heathcare, Education

  • ISBN

    978-619-7105-24-7

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    567-578

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology L td.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena, Bulgaria

  • Datum konání akce

    3. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku