Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Satisfaction and Business Success

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870132" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Satisfaction and Business Success

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the importance of customer satisfaction to reach a business success on market. It consists of own exploration in this area which proves and completes some other studies stating the importance of employee attitude for customer retention rate. For own exploration of customer satisfaction was used relatively new method of NPS (Net Promoter Score) which is not yet thoroughly published in the Czech literature and is described here. The presented study in this article comes to the result that the business success is significantly dependant on customer satisfaction.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction and Business Success

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the importance of customer satisfaction to reach a business success on market. It consists of own exploration in this area which proves and completes some other studies stating the importance of employee attitude for customer retention rate. For own exploration of customer satisfaction was used relatively new method of NPS (Net Promoter Score) which is not yet thoroughly published in the Czech literature and is described here. The presented study in this article comes to the result that the business success is significantly dependant on customer satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-248-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku