Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950716" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950716 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj
Popis výsledku v původním jazyce
Reprezentativní studie "Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj" je výstupem zakázky Vlády Horní Falce, kterou zpracovávala Západočeská univerzita v Plzni, konkrétně Katedra marketingu, obchodu a služeb. Cílem studie bylo zjistit očekávání ohledně informací, které hledají různé segmenty obyvatel o Horní Falci (především občané Plzeňského kraje), resp. o Plzeňském kraji (především občané Horní Falci). Ve studii byly pomocí osobního a elektronického dotazování zkoumány následující tři cílové skupiny: (potenciální) zaměstnanci (ve studii označujeme jako „trh práce“); (potenciální) studenti a žáci, respektive jejich rodiče (ve studii označujeme jako „studium“); (potenciální) návštěvníci/turisté (ve studii označujeme „návštěvníci“).
Název v anglickém jazyce
Representative study: Expectations on Information for interested parties from Upper Palatinate and Pilsen Regions
Popis výsledku anglicky
The representative study "Expectations on Information for interested parties from Upper Palatinate and Pilsen Regions" is an output from a contract of District Government of Upper Palatinate, which has been drawn up by the University of West Bohemia, specifically by the Department of Marketing, Trade and Services. The aim of the study was to find out the expectations about information, which are being researched by different segments of population about Upper Palatinate region (esp. by the inhabitants of Pilsen Region), alternatively about Pilsen Region (esp. by inhabitants of Upper Palatinate). In the study, three target groups had been examined with help of personal and computer aided questionnaire survey. Those target groups were: (potential) employees (in the study referred as "labour market"); (potential) students and pupils, alternatively their parents (in the study referred as "studies"); (potential) visitors/tourists (in the study referred as "visitors").
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
68
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Regierung der Oberpfalz
Verze
—