Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950716" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reprezentativní studie &quot;Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj&quot; je výstupem zakázky Vlády Horní Falce, kterou zpracovávala Západočeská univerzita v Plzni, konkrétně Katedra marketingu, obchodu a služeb. Cílem studie bylo zjistit očekávání ohledně informací, které hledají různé segmenty obyvatel o Horní Falci (především občané Plzeňského kraje), resp. o Plzeňském kraji (především občané Horní Falci). Ve studii byly pomocí osobního a elektronického dotazování zkoumány následující tři cílové skupiny: (potenciální) zaměstnanci (ve studii označujeme jako „trh práce“); (potenciální) studenti a žáci, respektive jejich rodiče (ve studii označujeme jako „studium“); (potenciální) návštěvníci/turisté (ve studii označujeme „návštěvníci“).

  • Název v anglickém jazyce

    Representative study: Expectations on Information for interested parties from Upper Palatinate and Pilsen Regions

  • Popis výsledku anglicky

    The representative study &quot;Expectations on Information for interested parties from Upper Palatinate and Pilsen Regions&quot; is an output from a contract of District Government of Upper Palatinate, which has been drawn up by the University of West Bohemia, specifically by the Department of Marketing, Trade and Services. The aim of the study was to find out the expectations about information, which are being researched by different segments of population about Upper Palatinate region (esp. by the inhabitants of Pilsen Region), alternatively about Pilsen Region (esp. by inhabitants of Upper Palatinate). In the study, three target groups had been examined with help of personal and computer aided questionnaire survey. Those target groups were: (potential) employees (in the study referred as &quot;labour market&quot;); (potential) students and pupils, alternatively their parents (in the study referred as &quot;studies&quot;); (potential) visitors/tourists (in the study referred as &quot;visitors&quot;).

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    68

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Regierung der Oberpfalz

  • Verze