Matematické modelování kolejových vozidel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F05%3A00000104" target="_blank" >RIV/49777513:23520/05:00000104 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mathematical modelling of rail vehicles
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution deals with the complex analysis of subway bogie. This analysis consists of the modal analysis of the bogie, modeled as an isolated system with linear parameters and the analysis of the vehicle performance on the curved track where the wh
Název v anglickém jazyce
Mathematical modelling of rail vehicles
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the complex analysis of subway bogie. This analysis consists of the modal analysis of the bogie, modeled as an isolated system with linear parameters and the analysis of the vehicle performance on the curved track where the wh
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BI - Akustika a kmity
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Numerical methods in continuum mechanics & 4th workshop on Trefftz methods
ISBN
80-969165-5-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
University of Žilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—