Inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F19%3A43958764" target="_blank" >RIV/49777513:23670/19:43958764 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/13379/11386" target="_blank" >https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/13379/11386</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován inovačnímu projektu VS-18-007 vnitřní soutěže ZČU, který byl realizován vyučujícími Ústavu jazykové přípravy v roce 2018. Autorky příspěvku si kladou za cíl seznámit nejen podobně specializované kolegy působící v oblasti jazykového vzdělávání, ale i širší odbornou veřejnost s obsahem a postupy tohoto projektu a především sdílet zkušenosti z následné aplikace výstupů projektu ve výuce. Cílem projektu byla inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch s využitím modernějších výukových materiálů a také i didakticky vhodnějších výukových a hodnotících metod, které by měly přispět k všestrannému jazykovému rozvoji studentů. Úvodní část příspěvku je věnována nové sadě učebních materiálů, obsahu a cílům inovovaného předmětu. Následně jsou zde uvedeny nově zvolené výukové a hodnotící metody i s jejich praktickými příklady. Závěrem je v příspěvku popsáno také dotazníkové šetření, které bylo provedeno u studentů inovovaného předmětu po prvním semestru výuky a které bylo zaměřeno na hodnocení aplikace nových učebních materiálů a výukových a hodnotících metod ve výuce.
Název v anglickém jazyce
Innovation of the Course of English for Tourism at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the innovation project VS-18-007 carried out by the teachers of the Institute of Applied Language Studies at the University of West Bohemia in Pilsen in 2018. The aim of the authors is to present both their colleagues teaching Business English at the institutions of higher education and other language teachers with the content and progress of the project, as well as to share their experience applying the results of the project to their teaching. The main goal of the project was to innovate the Course of English for Tourism by means of introducing more up-to-date teaching materials together with more efficient teaching and evaluation methods, which should contribute to enhanced language progress on the part of the students. Apart from the new set of teaching materials, the introductory part of the paper looks at the content and aims of the innovated course. The next part of the paper presents the newly adopted teaching and evaluation methods with some practical examples. Finally, the paper describes the type of the questionnaire given to students after the first term of teaching the innovated course. The questionnaire focused on the assessment of the use of new study materials and also the teaching and evaluation methods as part of the instruction process.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
61-73
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—