Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of the students' behavior during electronic testing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F15%3A43889291" target="_blank" >RIV/60076658:12310/15:43889291 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of the students' behavior during electronic testing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Examining student behavior during the learning process is an area that enables the detection of weaknesses in teaching and increases its overall effectiveness in terms of both students and educational institutions. Our contribution focuses on the area ofknowledge verification with IT support. The research here is oriented on various aspects according the above-mentioned purposes of the analysis or the available data. The subject of our research was student behavior during electronically realized test.Specialized software was created for this purpose that can provide detailed information about each step taken by students during the testing. The method of analysis was proposed for the collected data and will be described in the paper. The method is based on the phases that students are passing through when answering test questions. The phases focused on the preparation, the actual question response and the checking were detected, with temporal data being examined according to various c

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the students' behavior during electronic testing

  • Popis výsledku anglicky

    Examining student behavior during the learning process is an area that enables the detection of weaknesses in teaching and increases its overall effectiveness in terms of both students and educational institutions. Our contribution focuses on the area ofknowledge verification with IT support. The research here is oriented on various aspects according the above-mentioned purposes of the analysis or the available data. The subject of our research was student behavior during electronically realized test.Specialized software was created for this purpose that can provide detailed information about each step taken by students during the testing. The method of analysis was proposed for the collected data and will be described in the paper. The method is based on the phases that students are passing through when answering test questions. The phases focused on the preparation, the actual question response and the checking were detected, with temporal data being examined according to various c

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN15 Proceedings

  • ISBN

    978-84-606-8243-1

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    5290-5298

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    6. 7. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku