Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005340" target="_blank" >RIV/60076658:12410/04:00005340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor popisuje metodu sociálního učení (aplikovanou ve Švýcarsku), v níž se každý žák učí hodnotit chování svých spolužáků a zároveň přijímat hodnocení svého vlastního chování od spolužáků. Cílem je vzdělávat emoční inteligenci žáků, tj. posilovat prosociální vzorce chování a odbourávat nesociální vzorce chování. Autor se zabývá podmínkami pro aplikaci této metody a přenosem do našeho prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards unsocial behaviouramong children

  • Popis výsledku anglicky

    The author describes the method of social learning (applied in Switzerland). Every pupil is learnt to evaluate behaviour of his/her classmates and every pupil is learnt to accept evaluation of his/her own behaviour by his/her classmates. The method is aimed at training of emotional intelligence, i.e. reinforcing pro-social patterns of children's behaviour and inhibiting un-social patterns of children's behaviour. Conditions of application and transfer of the method are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Moderní vyučování

  • ISSN

    1211-6858

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    6-7

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus