Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe výsledků mezinárodních srovnávacích studií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00008458" target="_blank" >RIV/60076658:12410/04:00008458 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflections on the results of International comparative Studies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of international comparative studies should not be only the comparison of pupils achievement but the improvement of the quality of education and mathematical and general literacy. We believe that the failure in solving concrete test items iscaused by various reasons. We assigned to forty 10-years-old pupils seven released test items from the TIMSS 1995 study. Based on concrete examples of children's explanations of their solutions we illustrate some of their misunderstandings, obstacles, causes of their failure.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflections on the results of International comparative Studies

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of international comparative studies should not be only the comparison of pupils achievement but the improvement of the quality of education and mathematical and general literacy. We believe that the failure in solving concrete test items iscaused by various reasons. We assigned to forty 10-years-old pupils seven released test items from the TIMSS 1995 study. Based on concrete examples of children's explanations of their solutions we illustrate some of their misunderstandings, obstacles, causes of their failure.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CIEAEM 54. A challenge for mathematics education: To reconcile commonalties and differences

  • ISBN

    84-7827-339-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    233-239

  • Název nakladatele

    Editorial Graó

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku