Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cesta ke kulturní toleranci přes vlastní zážitek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00008475" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00008475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cesta ke kulturní toleranci přes vlastní zážitek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice multikulturního vzdělávaní v rámci psychologické přípravy studentů učitelství. Prezentujeme teoretická východiska a praktická specifika našeho systému implicitní interkulturní výchovy. Teoretické pojednání doplňujeme předběžným sdělením o průzkumu typických charakteristik Čechů jako identifikační kulturní skupiny u studentů učitelství na PF JU.

  • Název v anglickém jazyce

    Through self-reflection to tolerance

  • Popis výsledku anglicky

    This article discuses the topic of multicultural education within psychological education of students of Fakulty of Education. We introduce theoretical base and practical specifics of our system of implicit intercultural education. Theoretical paper is supplemented with preliminary findings of research of typical characteristics of "Czechs" as culture group. Research participants were students at Faculty of Education at South Czech University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové perspektivy v kognitivním a interkulturním vzdělávání: od předškolní výchovy k informační společnosti - mezinárodní pedagogická konference

  • ISBN

  • ISSN

    1214-5041

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    101-107

  • Název nakladatele

    Centrum ekologického výzkumu a výchovy

  • Místo vydání

    Svatý Jan pod Skalou

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku