Analýza rozmluvy ELT třídy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008124" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008124 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analysing Discourse of the ELT Classroom
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes typical features of classroom discourse, looks in detail at the typical structure of classroom discourse known as IRE (initiation-response-evalution) or IRF (initiation-response-feedback or follow-up) and provides practical analysisof teacher-student exchanges.
Název v anglickém jazyce
Analysing Discourse of the ELT Classroom
Popis výsledku anglicky
The article describes typical features of classroom discourse, looks in detail at the typical structure of classroom discourse known as IRE (initiation-response-evalution) or IRF (initiation-response-feedback or follow-up) and provides practical analysisof teacher-student exchanges.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Silesian Studies in English 2006
ISBN
80-7248-400-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
12-23
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—