Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O badatelsky orientovaném vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A00011655" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:00011655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O badatelsky orientovaném vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Badatelsky orientované učení a vyučování se stalo v posledním desetiletí klíčovým slovem pro inovativní změny v přírodovědném vzdělávání. Očekávání spojená s tímto obtížně přeložitelným termínem ?inquiry? se různí v závislosti na tom, jak je inquiry-based science education (IBSE), tedy badatelsky orientované vyučování vymezováno. Článek popisuje IBSE a stručně komentuje, jak je badatelsky orientované učení vnímáno student učitelství.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry and inquiry-based leasing and teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Inquiry-based learning and teaching become recently keywords for innovative changes in science education Expectations related to this uneasy translatable term differ, according to the way in which the inquiry is delimited. The text deals with Inquiry-Based Science Education (IBSE) and briefly comments on the student teachers reflection upon it. I

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování.

  • ISBN

    978-80-7394-210-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku