Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka cizích jazyků v pojetí waldorfské pedagogiky se zaměřením na 1. stupeň ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43881983" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43881983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka cizích jazyků v pojetí waldorfské pedagogiky se zaměřením na 1. stupeň ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá metodou výuky cizích jazyků ve waldorfské pedagogice se zaměřením na první stupeň základní školy. Mapuje především cíle výuky, učivo, očekávané výstupy a analyzuje specifické metody a formy práce. Prostřednictvím kvalitativní studie zkoumá vybrané otázky metodiky výuky cizích jazyků v první až páté třídě jako např. koncepci vyučovací hodiny, rozvoj jazykových dovedností a učebních strategií a názory učitelů-expertů na některé aspekty waldorfské metody.

  • Název v anglickém jazyce

    The Waldorf Approach to Teaching Foreign Languages

  • Popis výsledku anglicky

    The publication titled The Waldorf Approach to Teaching Foreign Languages, deals with the methodology of foreign-language teaching used at Waldorf (Steiner) schools with a particular focus on young learners aged 6 to 11. Its main aim is to present and explore how foreign languages are taught in this pedagogical system with over ninety years of worldwide experience in incorporating two foreign languages into a primary curriculum from the first class onwards.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-522-5

  • Počet stran knihy

    173

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy