Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika v angličtině na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882363" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882363 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12510/11:43882363

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika v angličtině na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit výsledky monitoringu kvality výuky a výsledky studie na základní škole v souvislosti s implementací metody CLIL do hodin matematiky, spolu s příklady výukového prostředí a ukázkami výukových materiálů, které se ve škole vytvářejí a přispívají ke zvýšení kvality vzdělávání. V příspěvku prokazujeme, jak vytvořením a zavedením výuky podporujících praktické využití cizího jazyka ve vzdělávání na třech základních školách dojde k rozvoji klíčových kompetencí žáků, mezi něž mimo jiné, patří komunikativní, pracovní kompetence a s nimi pak souvisí schopnost uvědomovat si souvislosti řešení běžných situací občana s globálními problémy a možnosti utváření své vlastní životní a pracovní perspektivy v evropském a globálním prostoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics in English at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to introduce results of monitoring focusing on quality of teaching and results of a study conducted in three elementary schools in connection with implementation of the CLIL method in lessons of Mathematics. The paper also presents examples of the teaching environment and samples of teaching materials which are created in the schools to improve the quality of education in participating schools. The contribution proves that the creation and the implementation of the teaching supporting the practical use of a foreign language in education develop the key competences of the involved pupils. These key competences include, among others, communicative and work competences, which help pupils to understand the mutual connections in theglobal environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus