Matematika v angličtině na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882363" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882363 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60076658:12510/11:43882363
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematika v angličtině na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit výsledky monitoringu kvality výuky a výsledky studie na základní škole v souvislosti s implementací metody CLIL do hodin matematiky, spolu s příklady výukového prostředí a ukázkami výukových materiálů, které se ve škole vytvářejí a přispívají ke zvýšení kvality vzdělávání. V příspěvku prokazujeme, jak vytvořením a zavedením výuky podporujících praktické využití cizího jazyka ve vzdělávání na třech základních školách dojde k rozvoji klíčových kompetencí žáků, mezi něž mimo jiné, patří komunikativní, pracovní kompetence a s nimi pak souvisí schopnost uvědomovat si souvislosti řešení běžných situací občana s globálními problémy a možnosti utváření své vlastní životní a pracovní perspektivy v evropském a globálním prostoru.
Název v anglickém jazyce
Mathematics in English at Elementary School
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to introduce results of monitoring focusing on quality of teaching and results of a study conducted in three elementary schools in connection with implementation of the CLIL method in lessons of Mathematics. The paper also presents examples of the teaching environment and samples of teaching materials which are created in the schools to improve the quality of education in participating schools. The contribution proves that the creation and the implementation of the teaching supporting the practical use of a foreign language in education develop the key competences of the involved pupils. These key competences include, among others, communicative and work competences, which help pupils to understand the mutual connections in theglobal environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
1-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—