Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882456" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Environments in Secondary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article shows the learning environment in teaching mathematics from the perspective of didactics of mathematics teaching and outcomes research. The main idea in creating new learning environments using new methods. One of the methods in the didacticsof mathematics studied today is very used in teaching and learning through discovery, experimentation, problem solving. Of course, you can not just experiment, but this kind of work should become one of the methods of work in mathematical teaching, theresults of the studies in this regard is provided in the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-324-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    15-25

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    3. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku