Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882456" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku.
Název v anglickém jazyce
Learning Environments in Secondary School
Popis výsledku anglicky
The article shows the learning environment in teaching mathematics from the perspective of didactics of mathematics teaching and outcomes research. The main idea in creating new learning environments using new methods. One of the methods in the didacticsof mathematics studied today is very used in teaching and learning through discovery, experimentation, problem solving. Of course, you can not just experiment, but this kind of work should become one of the methods of work in mathematical teaching, theresults of the studies in this regard is provided in the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
15-25
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
3. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—