Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OUTSIDEŘI NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882855" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882855 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    OUTSIDEŘI NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá dětmi, které jsou ve svých třídách vystaveny sociální exkluzi a označeny za outsidery. Popisuje mechanismy, které vedou k tomuto označení, a také osoby, které disponují mocí děti jako outsidery označit. Příspěvek hledá odpovědi na otázky, zda jsou sociální role ve třídě výběrové nebo jde "o předem daný proces". Vycházíme převážně z analýzy výsledků sociometrických dotazníků a z tréninku prosociálních dovedností se třídami.

  • Název v anglickém jazyce

    Outsiders on Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with children exposed to social exklusion and outsider-labelling in the classroom. The process leading to the label and the persons with the power to label are described. The article looks for answers to the questions, whether social roles in the classroom are a thing of choice or predetermined process. We come out of the analysis of sociometric questionnaires and of prosocial skills training with the classes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kognitívne, emocionálne a morálne aspekty školského šikanovania a ich využitie v prevencii šikanovania na základnej škole.

  • ISBN

    978-80-8082-420-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    198-204

  • Název nakladatele

    Trnavská universita v Trnavě

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    25. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku