Skládaní tvarů jako podnět k badatelským aktivitám v geometrii na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883672" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883672 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skládaní tvarů jako podnět k badatelským aktivitám v geometrii na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vysvětluje pojem badatelsky orientované výuky a ukazuje některé možnosti použití badatelsky orientovaných postupů při výuce geometrie na druhém stupni základní školy, konkrétně při výuce přímé a nepřímé shodnosti.
Název v anglickém jazyce
Composition of shapes as a stimulus for inquiry based activities in geometry at lower secondary school
Popis výsledku anglicky
The contribution explains the concept of inquiry-based education, and presents several illustrations of inquiry-based activities in geometry education at lower secondary school, particularly in teaching direct and indirect isometries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Sborník příspěvků celostátní konference.
ISBN
978-80-86843-34-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
123-130
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Litomyšl
Datum konání akce
20. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—