Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové momenty působící na vzdělavatele budoucích učitelů po roce 1989

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884067" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové momenty působící na vzdělavatele budoucích učitelů po roce 1989

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek se snaží čtenáře obeznámit se vzdělavateli budoucích učitelů a událostmi, které vzdělavatele budoucích učitelů ovlivnily po roce 1989. Příspěvek chronologicky mapuje jednotlivé klíčové události, které měly dopad jak na vzdělavatelebudoucích učitelů, tak i na samotné studenty učitelství. Zvláštní pozornost se pak věnuje Boloňskému procesu, profesním kompetencím učitelů a v závěru se příspěvek zabývá i otázkou dalšího vzdělávání akademických pracovníků u nás i v zahraničí.

  • Název v anglickém jazyce

    Cucial moments affecting educators of future teachers after 1989

  • Popis výsledku anglicky

    The paper tries to present educators of future teachers and events that influenced them after 1989. The paper surveys chronologically particular key events, which impacted both on future teachers' educators and on students of pedagogy. Especially we focus on Bologna process and professional competencies of teachers. Lastly we analyse the question of further education of academic staff in Czech Republic and abroad.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sapere Aude 2012 s podtitulem vzdělávání a dnešní společnost

  • ISBN

    978-80-904877-9-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    288-298

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    26. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku