Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886282" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx" target="_blank" >http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.

  • Název v anglickém jazyce

    Future teacher's educators playing the role of the professional model for their students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper brings analysis of the relationship of future teachers and their educators, specifically the educator as an example to follow (model role of the educator). We try to find out, how do future teachers reflect their student experience and how do they work with this experience when fullfilling their professional competence and identity. We analyse the experience of future teachers with their university teachers. The paper is based od the research carried out with students of South Bohemian university, which focused on the reflection of educators as pedagogical models.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje

  • ISSN

    1803-0823

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    11-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus