Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886282" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx" target="_blank" >http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.
Název v anglickém jazyce
Future teacher's educators playing the role of the professional model for their students
Popis výsledku anglicky
The paper brings analysis of the relationship of future teachers and their educators, specifically the educator as an example to follow (model role of the educator). We try to find out, how do future teachers reflect their student experience and how do they work with this experience when fullfilling their professional competence and identity. We analyse the experience of future teachers with their university teachers. The paper is based od the research carried out with students of South Bohemian university, which focused on the reflection of educators as pedagogical models.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje
ISSN
1803-0823
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
11-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—