Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Deepening the content knowledge of area and perimeter with GeoGebra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885686" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Deepening the content knowledge of area and perimeter with GeoGebra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on deepening the content knowledge of area and perimeter at secondary school via an isoperimetric issue supported by GeoGebra diagrams. The text introduces the isoperimetric problem, introduces and analyzes the survey held on the isoperimetric issue at Czech secondary schools, and provides an ICT support to the secondary school instruction related to the isoperimetric problem: GeoGebra diagrams on area and perimeter interdependence, with a track to volume and surface upgrade.

  • Název v anglickém jazyce

    Deepening the content knowledge of area and perimeter with GeoGebra

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on deepening the content knowledge of area and perimeter at secondary school via an isoperimetric issue supported by GeoGebra diagrams. The text introduces the isoperimetric problem, introduces and analyzes the survey held on the isoperimetric issue at Czech secondary schools, and provides an ICT support to the secondary school instruction related to the isoperimetric problem: GeoGebra diagrams on area and perimeter interdependence, with a track to volume and surface upgrade.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Research Journal of Mathematics and Technology

  • ISSN

    2163-0380

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    41-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus