Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klasifikace chyb způsobených vlivem angličtiny na němčinu v písemném projevu žáků.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886219" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klasifikace chyb způsobených vlivem angličtiny na němčinu v písemném projevu žáků.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá problematikou chyb v písemném projevu, jichž se žáci dopouštějí v němčině pod vlivem svých znalostí angličtiny. Nastiňuje typologii chyb vzniklých na základě interlingvální interference. V závěru jsou shrnuty podněty k implementaci zjištěných poznatků do pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Classification of errors caused by the influence of English on the German language in pupils' writing.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on teaching German as another foreign language after German. The author points out the similarities of German and English, and shows the mistakes that pupils make due to this similarity. The author presents partial results of her research, in which she, among other things, analyzed the pupils' mistakes in written German arising from their knowledge of Eglish. She presents examples of errors occurring at all language levels and indicates their frequency. In the conclusion, the author includes suggestions for the implementation of the results in educational practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    57

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    9-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus