Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tests in foreign language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001345" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042813011361/1-s2.0-S1877042813011361-main.pdf?_tid=dd3cf598-207a-11e3-a145-00000aab0f27&acdnat=1379519962_490591176b8dc1a752ea3a350d6356c6" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042813011361/1-s2.0-S1877042813011361-main.pdf?_tid=dd3cf598-207a-11e3-a145-00000aab0f27&acdnat=1379519962_490591176b8dc1a752ea3a350d6356c6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.06.069" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.06.069</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tests in foreign language teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is aimed at using tests in teaching of German as the second foreign language at university. On the base of her experience its author writes about two kinds of tests, about the informative and classification ones. She mentions their purposes anddescribes the more important among them. She complements their descriptions with some concrete specimens of their contents. She uses the informative tests to be able to specify or modify her teaching strategies in her seminar lessons. The classificationtests represent a part of teaching process, their results are a subject matter of the discussions with students. The author shows her attitude to students´ mistakes in test and describes some ways of test corrections

  • Název v anglickém jazyce

    Tests in foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at using tests in teaching of German as the second foreign language at university. On the base of her experience its author writes about two kinds of tests, about the informative and classification ones. She mentions their purposes anddescribes the more important among them. She complements their descriptions with some concrete specimens of their contents. She uses the informative tests to be able to specify or modify her teaching strategies in her seminar lessons. The classificationtests represent a part of teaching process, their results are a subject matter of the discussions with students. The author shows her attitude to students´ mistakes in test and describes some ways of test corrections

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    352-356

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia, Nord Cyprus

  • Datum konání akce

    27. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000326279900068