Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Naplňování profesních kompetencí u studentů sociální pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886268" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886268 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Naplňování profesních kompetencí u studentů sociální pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje rozličná obsahová pojetí kompetencí sociálního pedagoga. Autoři si všímají této profese v kontextu sociální pedagogiky, širokého oboru se společným zájmem i obsahově se překrývajícími koncepcemi. V české praxi jsou kompetence sociálního pedagoga orientovány především pro uplatnění v různých oblastech sociální práce specificky zaměřených na děti a mládež a na rodinu. Nevyužita je zatím oblast školství, která sociálním pedagogům nabízí prostor pro přímou výchovnou a preventivní práci. Příspěvek je doplněn zkušenostmi s přípravou sociálních pedagogů na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a představeny jsou výsledky výzkumné sondy realizované ve spolupráci se studenty tohoto oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    Fulfilment of professional competencies of social education students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper delimits various approaches to competences and workload of a social pedagogue. Authors of the paper depict the profession within the framework of social pedagogy as a science of broad coverage and mutually overlapping concepts. The competencesof a social pedagogue within the limits of Czech experience are mostly oriented towards various domains of social work, targeting mainly children, youth, and family work. Education and schooling remains a largely unexploited domain, although there is space for social pedagogues to use for both direct education and preventive programmes. The paper is ammended with academic experience of preparing social pedagogues for field work, as it is carried out at the Faculty of Pedagogy at Jihočeská univerzita. Wealso present results of research in cooperation with students of the aforementioned study programme.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013

  • ISBN

    978-80-905243-9-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    18-27

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku