Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled studentů učitelství na reflektivní a transmisivní přístup k učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886317" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/Zlabkova,-Krninsky_opr.pdf.aspx" target="_blank" >http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/Zlabkova,-Krninsky_opr.pdf.aspx</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled studentů učitelství na reflektivní a transmisivní přístup k učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku bylo popsat, jakým způsobem chápou pojmy vztahující se k reflektivnímu a transmisivnímu procesu učení studenti učitelství Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím metody sémantického diferenciálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflective or transmission approach to learning from pre-service teachers' view

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is to describe the way the pre-service students' understanding to the terms related to reflective and transmission learning process. The pre-service students were from Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice The research was carried out by using method of semantic differential.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje

  • ISSN

    1803-0823

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    19-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus