Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887761" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887761 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.
Název v anglickém jazyce
The world of advertising and man as a consumer
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with advertising, which represents one of the important conditions of successful functioning of an industrial enterprise, non-governmental organisation or political parties. The attention is focused on forms, goals and means of advertising that are necessary for addressing the target groups. Being familiar with the basic modes of operation employed by advertising helps us to assess its argumentation and to overcome various obstacles arising from the respektive segments of the market.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hejtman, Pavel. Pavličíková Helena (Eds.): Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
ISBN
978-80-7394-475-9
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
159-180
Počet stran knihy
236
Název nakladatele
Jihočeská univerzita
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—