Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888143" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je seznámit s česko-slovenským výzkumem, který byl realizován v letech 2012 - 2014 a jehož primárním cílem bylo identifikovat klíčové kompetence uvádějících učitelů. Jedná se o projekt "Kľúčové kompetencie uvádzajúceho učiteľa nevyhnutnépre úspešné vedenie začínajúceho učiteľa", který byl podpořen agenturou VEGA 1/0677/12. Dále pak s navazujícím česko-slovenským projektem "Osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů", který je finančně podpořen MŠMT ČR (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) a jehož cílem je zjistit osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou i v České republice výchozí pro stanovení klíčových kompetencí uvádějících učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Novice Teachers' Needs Identification in the Context of Their Higher Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present Czech and Slovak research, carried out in the years 2012 - 2013. Its primary aim was to identify the key competences of mentorteachers. The project was financially supported by the Slovak National Research Agency VEGA 1/0677/12 ("Key mentoring skills necessary for the successful induction of novice teachers") followed by a Czech and Slovak research ("Personal and professional needs of novice teachers") financially subsidized by the Ministry of Education of the Czech Republic (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) the aim of which is to identify personál and professional needs of novice teachers. The research data of this project will be the basis for the determination of key competences of mentors in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14SK046" target="_blank" >7AMB14SK046: Osobnostní a profesionální potřeby začínajících učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum: Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník z XXII. konference asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-86768-90-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    140-146

  • Název nakladatele

    Agentura Gevak

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku