Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How Primary School Teachers Posed Problems for Inquiry Based Mathematics Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889281" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889281 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/15:00447902

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How Primary School Teachers Posed Problems for Inquiry Based Mathematics Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reports on a survey whose aim is to contribute to the research in the area of inquiry based mathematics education (IBME), primary school teacher training, and problem posing. The core of the study is an empirical survey with a qualitative design. We let pre-service and in-service primary school teachers pose problems which they believe enable IBME, perform the problems with pupils, and write self-reflections on this activity. We investigated the nature of the posed problems in relation to theself-reflections.

  • Název v anglickém jazyce

    How Primary School Teachers Posed Problems for Inquiry Based Mathematics Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports on a survey whose aim is to contribute to the research in the area of inquiry based mathematics education (IBME), primary school teacher training, and problem posing. The core of the study is an empirical survey with a qualitative design. We let pre-service and in-service primary school teachers pose problems which they believe enable IBME, perform the problems with pupils, and write self-reflections on this activity. We investigated the nature of the posed problems in relation to theself-reflections.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT '15. Proceedings

  • ISBN

    978-80-7290-833-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    156-165

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku