Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Želví geometrie pro 21. století aneb Scratch ve výuce algoritmizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889380" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Želví geometrie pro 21. století aneb Scratch ve výuce algoritmizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Logovská programovací prostředí i v nejnovějších implementacích obsahují želví geometrii a umožňují rozvíjet geometrickou představivost kreslením geometrických obrazců pomocí zápisu příkazů. V současnosti je takovým vedoucím prostředím Scratch s webovoupodporou podobnou GeoGebře. Želví geometrie zažívá opětovný růst zájmu v anglickém kurikulu předmětu Computing od 1. stupně ZŠ. Článek chce několika příklady dokumentovat možnosti prostředí Scratch ve výuce želví geometrie.

  • Název v anglickém jazyce

    Turtle geometry for 21-st century or Scratch in algorithmization education

  • Popis výsledku anglicky

    Logo-like programming environments contain turtle geometry even in most recent implementations and then they allow to develop geometrical imagination by drawing geometrical objects using written commands. Recently, a leader of these environments is Scratch with a web support similar to GeoGebra. Turtle geometry experiences regrowth of interest in the English curricula of Computing school subject from primary education. The article documents possibilities of Scratch in turtle geometry education in several examples.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-549-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    259-267

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzia, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    5. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku