Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Scratch a výuka algoritmizace: želví geometrie pro 21. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889803" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Scratch a výuka algoritmizace: želví geometrie pro 21. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Logovská programovací prostředí i v nejnovějších implementacích obsahují želví geometrii a umožňují rozvíjet geometrickou představivost kreslením geometrických obrazců pomocí zápisu příkazů. V současnosti je ve světě velmi používaným prostředím Scratch swebovou podporou podobnou GeoGebře. Želví geometrie zažívá opětovný růst zájmu např. v kurikulu předmětu Computing od primárního vzdělávání v Anglii. Článek chce několika příklady dokumentovat možnosti prostředí Scratch ve výuce želví geometrie.

  • Název v anglickém jazyce

    Scratch and algorithmization education: turtle geometry for 21-st century

  • Popis výsledku anglicky

    Logo-like programming environments contain turtle geometry even in most recent implementations and then they allow to develop geometrical imagination by drawing geometrical objects using written commands. Recently, a leader of these environments is Scratch with a web support similar to GeoGebra. Turtle geometry experiences regrowth of interest in the English curricula of Computing school subject from primary education. The article documents possibilities of Scratch in turtle geometry education in several examples.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    1804-1450

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    104-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus